Friday, November 18, 2011

ST vs Dark Army FC

Street Team vs Dark Army FC
Sports Affair, Cheras Hartamas
18/11/11 Khamis
10.40pm Court B
  • Game disetting oleh ilma. Ceritanya, seorang player Dark Army FC (Toms Khoo) post something kat wall Facebook Street Team. Kemudian follow up dilakukan oleh ilma dan here it goes, a fun friendly match.
  • Result: ST tewas untuk kali kedua setelah penghidupan semula. 11-13
  • Reaksi selepas perlawanan:
  1. Faiz: "aku hanya bercakap, bila aku nak diam. aku akan diam, bila aku nak sangat bercakap"
  2. Zarif: "haaa sapa kata main petang petang tadi? nak beriadah tadi?
  3. Ilma: "kita kena ada rasa tak senang bila kalah..tak boleh kalah menang sama je perasaan"
  4. Kamil: "kita selalu camtu..bila lawan team chinese je, kita main lemau.."
  5. Adihafiz: "aku rilek je...standard lah main bola kalah"
  6. Player lain - Adios & Fad : tak terkata apa. diam seribu bahasa
  • So basically, belajar lah sesuatu dari sesuatu perkara samada perkara itu baik atau buruk. Pasti ada sebab perkara itu terjadi - selalu lah tanyakan "KENAPA" kepada perkara yang berlaku. Dari situ kita akan ambil pengajaran dari sesuatu itu.
  • Rasanya pernah tak korang tertanya, kenapa ilma suka friendly dengan team chinese ehhh?
  • Wassalam :)

No comments: